1 2 3 4 5 6 7 8

3 Temmuz 2014 Perşembe

Scout Raporu: Metehan Demiral

3 yorum:

  1. Merhaba,

    Sadece merak ettiğim ve fikrinizi almak istediğim için soruyorum. Kendi yaş grubuna göre fiziksel olarak gelişmiş bir oyuncunun diğerlerine göre öne çıkması bizi oyuncu hakkında yanlış bir fikre sokabilir mi? Ayrıca oyuncunun gelişimini de olumsuz etkileyen bir durum mudur? Örneğin daha sert oyuncuların yer aldığı bir yaş ya da daha üstü gruplarla olması, kendisini yeterli ve iyi olacağını düşündüren kendi yaş grubuna göre daha etkili olmaz mı? Benim fikrim sırf yaş grubu aynı diye oyuncuların hepsinin bir tutulmasının hata olacağı yönünde.. Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerinizin çoğunda haklısınız öncelikle.Yorum yaptığınız için de teşekkürler.Ama biz bu yazıları yazarken çocukların en az 2-3 maçını izleyip yazıyoruz.Fiziki özelliği gerçekten çok iyi ama sadece fiziği değil diğer özellikleriyle de ön plana çıkan bir oyuncu.Hava hakimiyeti,yerden gelen toplar,timeling gibi özelliklerde de gayet iyi bir kaleci. Haa oyuncu psikolojik olarak ''ben iyi kaleciyim,yaşıtlarımdan kat ve kat iyiyim'' havasına girerse işte o zaman durum sıkıntı olur kendisi açısından.Ama inşallah bu tür mental sorunlar yaşamaz.

      İlginiz için teşekkürler.

      Sil
  2. Bends izledim yazarin fikrine katiliyorum.

    YanıtlaSil