1 2 3 4 5 6 7 8

19 Ağustos 2014 Salı

İnceleme: B.B Erzurumspor 2014-15

6 yorum:

  1. Böyle ayrıntılı bir takım açıklamasına da ihtiyaç vardı. Yazılanlar ve tespitler çok doğru. . Erzurumspor olarak tek eksiğimiz forvet ve kaleci.Dadaşlar geliyor

    YanıtlaSil
  2. Yzlanlara katılıyorum.Güzel analiz edilmiş. Özellikle yılmaz ve emreye çok güveniyoruz Erzurumumuz hakkında böyle bir değerlendirmeye yer verdiğiniz için teşekkür ediyoruz. Bu takım bu sezon şampiyon olacak başka yolu yok.

    YanıtlaSil
  3. Mavi-beyazlılar, ismini sır gibi sakladığı forvet oyuncusunu Erzurum’a getirmeye hazırlanırken, bir kaleci ile de el sıkıştığı öğrenildi.(gazetepusula)

    YanıtlaSil
  4. Bu mükemmel kadro şehirle bütünleşirse çok büyük basarılar gelecektir. Erzurumsporla ilgili daha fazla haberlere yer vermenizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. transferin bitmesine 9 gün kalmasına rağmen hala forvet ve kaleci transferinin gerçekleştirilmemesi taraftarlar için endişe verici bir durumdur.1 aydan beridir taraftar sitelerinde yok efendim ptt 1.ligden veya 2.ligden forvet gelecek diyorlar ama gel gelelim böyle bir şeyin olduğunu görmedik.Transferi yapacaklara sormak lazım ne zaman bu futbolcular takıma alışacaklar.Yoksa transferleri transferin biteceği gün mü yapacaklar.1 aydır forvet bekliyor Erzurumspor taraftarları

    YanıtlaSil
  6. BURAK beyin şu konuya el atmasını bekliyorum ve bunla ilgili sayın yönetimi harekete geçirmesini istiyorum.Federasyon maç saatlerini belirlemiş ve 10. haftaya kadar maç saatleri farklı .Bizim maçlar genelde 15:30 ve 16:00 civarında iken maraşın maçları ise 20:00 da oynanacak.İnsan düşünmeden edemiyor maraş mı acaba olimpiyatları düzenledi Erzurum mu ?Bence erzurumun stadı maraşın stadından daha iyi konumda ama nedense erzurumun maçları erken saatlerde.Hem de stadımızda ışıklandırma olduğu halde.Takımımızın gece oynaması hem taraftar hem de futbolcu açısından olumlu etki yapar.İşte ben de bu sorunu dile getirmek istedim.

    YanıtlaSil